miercuri, 29 decembrie 2010

Zuma Rock ''Obiter dicta ''

 In fiecare duminica dupa amiaza, mi-am programat sa explorez cat mai mult Abuja si imprejurimile, si nu se putea sa nu trec si pe la Zuma Rock, o..stanca de granit de origine vulcanica situata la 30-35 km nord de Abuja .Considerata una dintre cele 7 minuni ale Africii , imaginea acesteia se gaseste si pe o bancnota nigeriana, impresioneaza prin robustete si ..prin legendele ce se spun despre o figura , o .....'fatza'  stilizata natural pe partea frontala.Se spune ca pe vremuri se aduceau  jertfe la poalele stancii , era considerata loc sfant.

cursa  locala.....!
Vedere din lateral
Sa povestesc doua intamplari  ce mi-au placut , una la biserica : la un moment dat preotul intreaba:''daca Isus ar veni acum pe pamant , care dintre  voi este pregatit in acest moment sa-l primeasca , sa ridice mana sus''.....si au ridicat mana 2-3 adulti (mai in varsta) si ..absolut toti copii , sant in fata vreo 10 randuri de banci in care stau numai prichindei , nu stiu ce au inteles copilasii, dar mie mi-a placut  reactia lor . Cealalta la fabrica , in ultima zi de lucru s-a organizat o mica ceremonie, care a inceput cu o mica rugaciune, si s-a incheiat tot cu o rugaciune si cu imnul Nigeriei cantat de absolut toti cei din firma , bineinteles fara mine si coreeni, toti au cantat cu glas tare si frumos, indiferent ca erau Yoruba, Igbo sau Hausa , mi-a placut mult asta....pe cand si la noi ?.....
hotelul in care locuiesc
Augustin, soferul meu in haine traditionale
Acelasi, impreuna cu familia
eu si Jessica Egeche
   Cred ca toti cei care citesc au fost cuminti si le-a adus Mosu' cate ceva,eu nu am fost cuminte si nu m-am simtit prea bine zilele acestea, m-a durut capul si am stat mai mult prin camera, doar intr-o zi (fiind 36 de grade la umbra)am mers la piscina intr-un Life Camp la un local libanez foarte dragut unde m-am si delectat cu o supergustoasa si adevarata ciorba ...radauteana !! acolo ii spunea ''chicken cream soup'' dar gustul era acelasi. 
Inchei aici ultimea mea postare pe acest an , dar nu inainte de a va ura un an nou mult mai bun decat acesta , in care sa fiti sanatosi si in care sa zambiti mai mult !!!

   
P.S. pentru final priviti ce portiera are camionul :)




Un comentariu: